Sa upp mtt cmoreabb med motiveringen "den skeva fördelningen av tv-pengar mellan hockeyallsvenskan och SHL som jag inte inte vill bidra till". Har nog inte större betydelse men känner att jag iaf vill markera, kanske fler som vill haka på.
+ 73
