1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 186484

Sv: Timrå bara luras.......
Swordster:
Dahlén? Han har väl varken vunnit Stanley Cup eller spelat för Timrå vad jag vet. Fast man kan ju alltid hoppas på att det blir ändrig på båda sakerna, främst det sistnämnda. Några Dahlin har det däremot funnits.

En annan betydelselös spelare som naturligtvis inte är värd att nämnas i sammanhanget är Lennart Svedberg... Suck... varför kan Expressen (nästan) ALDRIG ha ett rätt? Flopptidning!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.