jokklas: Om 2018 personer i snitt besöker Timrås kvarvarande hemmamatcher så landar man på i snitt 2800/match över hela grundsäsongen. Känns således troligt att vi hamnar en bit över budgeterat antal om än inte mot drömsiffrorna som det lutade åt i början där 3200pers kändes hyfsat hoppfullt. Sedan får man ju hoppas på betydligt roligare läsning under eventuella kval, race etc..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan får man ju hoppas på betydligt roligare läsning under eventuella kval, race etc..