{297}: Med såna vecka spel dumma backar som molinder enock klart det går åt helvete. För övrigt måste man vara det mesigaste laget i serien ser ju livrädda ut i närkamper små klena (förutom Strömberg)
Modano: Molinder är ingen överraskning, Enock tycker jag ha lyft sitt spel bra mycket dom senaste matcherna. Men Olofsson däremot, han måste nöta bänk!! Han är ett sånt sänke för sin kedja i denna match, han slarvar bort pucken i vartenda byte.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer