tjobba: Finns väl fortfarande risk/chans att träffa på denna luriga trojanska häst senare i vår? Och nu en formstark göbbhäst att tampas med på deras egen stallbacke.
tjobba: Halelulja på den! Tycker känslan är, efter dom här två matcherna, att vi har lika svårt mot Troja som mot pantern. Dom äter sig in i matcherna. Leksand kan pressa en halv match och det känns aldrig nära men Troja kan vissla av 3-4 raketer från ingenstans, rakt upp i krysset bakom seriens bästa målvakt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer