JobbaPuck: Vem jag är?? Bara en som gillar bra hockey och som tippar att TIK kommer att vinna serien. Så mycket talang finns det i laget, tycker jag. Att Haukeland blir borta en tid kanske kan kännas jobbigt. Men det finns ingen anledning att se för mycket in i det svarta för det. Troja körde med sin andrekeeper i kväll. Då kan väl TIK fixa det också.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Att Haukeland blir borta en tid kanske kan kännas jobbigt. Men det finns ingen anledning att se för mycket in i det svarta för det.
Troja körde med sin andrekeeper i kväll. Då kan väl TIK fixa det också.