1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1866838

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
JobbaPuck:

Lite väl mycket svartmålning av dig kan jag tycka. Klart att även vi torskar ibland och det är väl bättre att så sker mot lagen på undre tabellhalvan i så fall.

Ett onödigt angrepp på en annan skribent där tidigare, men jag antar att du känner en viss frustration över att vi inte vann den här gången.

Preem i Haga. Nära radiohuset. Välbekanta gamla jaktmarker för en annan. Har dock aldrig sett ”Nubben” någon annanstans än i vår trevliga arena. Har han rakat bort sitt resterande hår då eller? Det skulle jag ha gjort i samma situation.

Svarskommentarer

Sv: IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
DJ Hemp: Du tar upp att slå lag på undre halvan, I så fall får jag be alla TIK-fans och spelare att tillsammans se till att slå Vita Hästen ordentligt. Dels för att jag gärna vill se TIK i SHL-kval och dels för att jag tycker att Vita Hästen spelar tråkig hockey även om den är effektiv ibland (speciellt travar de på i PP)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer