Puckat: Ok jag håller med att vi kanske är lite väl kräsna/negativa. Troja lämnar vi bakom oss och ser fram emot Rosa Ponnyn nu närmast men mest av allt ser jag fram emot/fruktar fredagens möte mot Rosa Pantern. Vinst där och vi visar verkligen att vi är ett lag som kan utmana fram mot våren. Förlust och då tar vi fram stora motorsågen här inne på forumet... jag kommer personligen hjälpa Modano starta upp den i s f
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer