Sputnik: Nu är det lite fel att jämföra Malmö med Leksand då leksand är topplag, men när Malmö hade en tysk så var inte han någon gamebreaker precis. Sen är väl Muller rätt bra, men ert nuvarande lag är det defenitivt ingen fel på i jämförelse.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Nu är det lite fel att jämföra Malmö med Leksand då leksand är topplag, men när Malmö hade en tysk så var inte han någon gamebreaker precis. Sen är väl Muller rätt bra, men ert nuvarande lag är det defenitivt ingen fel på i jämförelse.