sargad: Visst kan det gå så, men knappast troligt. Troja har potential att knipa en 7-8 plats, men om de gör det har de enligt deras hemsida nått sitt mål efter återkomsten till HA och vara nöjda med det. Jag gillar bra och fartfylld hockey vilket både Troja och TIK står för och är imponerad av Troja som efter 3 års frånvaro från HA är tillbaks och hedrar dem för deras lagmoral, men halva truppen kommer från div 1, resten har flerårig HA-rutin och 2-3 st SHL-vana. Men når man plats 7-8 blir det nog havretorsk för denna ystra pålle. Tror fortfarande att TIK vinner serien också.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag gillar bra och fartfylld hockey vilket både Troja och TIK står för och är imponerad av Troja som efter 3 års frånvaro från HA är tillbaks och hedrar dem för deras lagmoral, men halva truppen kommer från div 1, resten har flerårig HA-rutin och 2-3 st SHL-vana.
Men når man plats 7-8 blir det nog havretorsk för denna ystra pålle.
Tror fortfarande att TIK vinner serien också.