Spelarna ser ganska sega ut i benen tycker jag, men det kan bara bli bättre.
Vad tycker ni om situationen kring Liljendahls tackling? Tycker det var klockren axel-mot-axel, ingen armbåge uppe. Förstår inte varför det blir diskussioner alls faktiskt. Tråkigt att det verkar vara en skada av det hela dock.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vad tycker ni om situationen kring Liljendahls tackling? Tycker det var klockren axel-mot-axel, ingen armbåge uppe. Förstår inte varför det blir diskussioner alls faktiskt. Tråkigt att det verkar vara en skada av det hela dock.