Modano: Nä, frågan är hur lagledning och spelarrådet har för dialog där. Kan laget känna att föreningen inte ger laget rätt förutsättningar sista omgångarna?
Jag själv tycker inte ledningen gör det!
Jag tror inte Timrå, eller rättare sagt Timrå kommer inte klara av att försvara sin finalplats om det inte sker en större positiv förändring i lagets spel som sedan kan spelas i 60min flera matcher i rad!
Usch vad bitter jag låter men jag är banne mig sjukt besviken just nu, näst intill arg!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag själv tycker inte ledningen gör det!
Jag tror inte Timrå, eller rättare sagt Timrå kommer inte klara av att försvara sin finalplats om det inte sker en större positiv förändring i lagets spel som sedan kan spelas i 60min flera matcher i rad!
Usch vad bitter jag låter men jag är banne mig sjukt besviken just nu, näst intill arg!