1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1868906

Sv: Apropå nånting...
Jag är helt säker på att Nubben inte ligger på latsidan, det har förmodligen varit planerat under säsongens gång. 1 vecka kvar tills fönstret stänger, mycket kan hända på kort tid! 👌🏻 Tror och hoppas på att Timrå kommer få ut mer vid kvalet;)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8338}: Lite oroväckande att det inte finns ett enda rykte om nån Timrå värvning. Sedan kan man ju såklart fråga sig hur gruppdynamiken påverkas av så här sena värvningar och vad finns egentligen där ute som är bättre än det vi redan har? Nån svensk avhoppare från KHL kan vi glömma av skattetekniska skäl. Finska ligan? Ja varför inte. SHL rejects? Nej TACK! Ska vi ta in nån nu så ska det vara en poängspruta full av självförtroende.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer