Här prats de om spets och fönster fan vet allt!! Vi led serien me 6 poäng te AIK! 8 poäng före Leksand.. Vi har haft minst trupp i HA tillsammans med Tingsryd denna säsong! Leksand fick in SPETS nu och VIPS 1-6 mot Troja!! Nu tar de in en ny Keeper me!! Är ni inte nöjda? Ska vi köpa in en dyrgrip likt Pavel Rosa när vi lira ES som gav oss nada? Nä låt pojkarna kriga fan som dom gör och rasera inte klubbens pung! Timrå IK i vått och torrt och i med och MOTGÅNG ALLTID ❤
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.