DJ Hemp: Lillebror Jonas visade bringan. Åkte bil tur och retur Stockholm-Grums 1997 med dem men då hjälptes de åt. Med tröja på vad jag minns.
Inlägg: 1873992
Svarskommentarer
Sv: Timrås publiksiffror
El Maco:
Jonas var det ja. Det är väl en 15-20 år sedan i dag så jag hade glömt namnet. Antar att du syftar på 10-2-segern i den allsvenska premiären i januari 1998? Det var grejer det! Inte för att jag var där men det var ungefär då som saker började att hända på Timråfronten igen.
Jonas var det ja. Det är väl en 15-20 år sedan i dag så jag hade glömt namnet. Antar att du syftar på 10-2-segern i den allsvenska premiären i januari 1998? Det var grejer det! Inte för att jag var där men det var ungefär då som saker började att hända på Timråfronten igen.
+ 1