1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1875830

Sv: Apropå nånting...
Signature: Vem vill ens ha en silvrig buckla som liknar 2a platsens tröstpris? Som man lyfter med lillfingret ;) Skämt åtsido, ditt resonemang blir lite skevt då vi inte alltid varit i högsta ligan sedan 20-talet ;) Hade vi varit i högsta ligan år efter år nästan varje säsong sedan starten 1928, då hade jag hållit med dig :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Min son och 4 polare vill åka till Övik på söndag och kolla på matchen. Hur vet man om det går ngn supporter buss och om det finns platser.?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.