+ 10
Inlägg: 1876122
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Helt underbar känsla! Nu njuter man äntligen igen som Timråsupporter!
Nu skiter jag fullständigt i matcherna mot Modo och Björklöven. För min del får de gärna vila alla spelare ned känningar och ta upp juniorer. Fit for fight på fredag är det enda som gäller! Visst fyller vi NHK Arena nu?
Nu skiter jag fullständigt i matcherna mot Modo och Björklöven. För min del får de gärna vila alla spelare ned känningar och ta upp juniorer. Fit for fight på fredag är det enda som gäller! Visst fyller vi NHK Arena nu?
+ 5
Fina dagar nu!