600 sittplatser tillgängliga. Då är jag osäker om dom öppnat upp längst upp på kortsidan, tror inte det. 4000 sålda för drygt 2-3 timmar sedan. Inte alls bra, och hoppas alla försöker få med sig en extra person, det gör så mycket.
Vaska inte en ståplatsbiljett, ge bort den istället. Finns många ungdomar som inte har råd att gå på hockey men mer än gärna vill dit. Jag gav bort 3 biljetter igår på twitter och fler hängde på.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer