+ 1
Inlägg: 1879012
Svarskommentarer
Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Om vi vinner idag så är jag tror jag att Leksand ger upp den här serien. Jag menar, är det verkligen värt den kraftansträngning det innebär att behöva vända ett 0-2 underläge till 3-2, bara för att kunna möta ett SHL lag istället för ett annat?.
Känns som det är bättre att spara energin till att lätt avfärda segraren i trophy race i två raka och sedan möta Mora. Vad tror ni?
Känns som det är bättre att spara energin till att lätt avfärda segraren i trophy race i två raka och sedan möta Mora. Vad tror ni?
+ 1
1-1 i matcher i morgon: 4900.
2-0 i matcher: 5600.