BRA period . Lillchalle har tur som får vara kvar i matchen , ful slashing
Inlägg: 1879126
Svarskommentarer
Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
1 perren senast såg Leksand tunga och livsfarliga ut. Idag ser det jämnare ut.
För övrigt är Leksands ”Superstar forum” äckligt som fan, var och vartannat inlägg handlar om att skada Dahlén.
För övrigt är Leksands ”Superstar forum” äckligt som fan, var och vartannat inlägg handlar om att skada Dahlén.
Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Andersson: Fullt godkänd period. Kanske borde Timrå ha haft nått mål. Vi hade i alla fall fler chanser.
Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Andersson: solklar utvisning på Berglund men den där armen som porsberger tydligen bröt på tolv ställen, klubban är inte ens i närheten. Filmande pack!
För övrigt skulle vi ha haft både 1-0 och 2-0 i den här perioden, vi måste förvalta chanserna bättre.
För övrigt skulle vi ha haft både 1-0 och 2-0 i den här perioden, vi måste förvalta chanserna bättre.