+ 9
Inlägg: 1879468
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
I ST idag stod det att Timrås J20 måste kvala för att behålla platsen i Super Elit. Stämmer det? Nån som vet?
En liten hyllningsvideo :-)