{8395}: vilken grym säsong ni gjort, hade ärligt talat inte så bra koll på ert lag, trodde topp-6 på sin höjd.. men det är bara o buga o bocka, lycka till och hoppas ni kickar KHK även om jag kommer sakna våra derbyn.
dempa: "OM" nu TIMRÅ lirar SHL hockey till hösten så tror jag fanimej hela jävla MODO som förening, allt från ismaskinförare till spelarna får en jädra tändvätska av det och börjar en vandring uppåt, samt sakta men säkert tar sig tillbaka :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer