1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1880972

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Johan Jonsson verkar vara uppvaktad av klubbar vilket inte är förvånande. Sedan tidigare har det ju varit snack om Didrik också. Om vi skulle lyckas ta oss upp så hoppas jag verkligen att vi kan behålla spelare som Johan och Didrik. De står väldigt mycket för ryggraden i det här laget. Oerhört skickliga i sina roller.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: Ja det skulle ju vara fördjäligt om vi går upp men ändå blir länsade på ryggradsspelare som dessa och sedan tvingas värva ihop en massa ointresserade legoknektar. Nu tror jag Nubben undviker dessa i den mån det går men till slut finns det kanske bara sådana kvar och ett lag måste ju byggas likt förbannat.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer