BlackBay: TIMRÅ är vårt tyngsta varumärke. Vår logga! Vår omomkullrunkeliga runsten! Vi har haft broccolitallar, örnar och klassiska tallar i ett virrigt sammelsurium av märken genom åren... Jag tycker det ser snyggt ut med märken på armarna.
Men det vore kanske ännu snyggare fram under TIMRÅ? Du kan ha rätt. Tänk om vi kunde få stora sponsorer som betalade för mer eller mindre reklamfria ställ... Det är sjukt snyggast. Och jag skulle avguda dessa sponsorer!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi har haft broccolitallar, örnar och klassiska tallar i ett virrigt sammelsurium av märken genom åren... Jag tycker det ser snyggt ut med märken på armarna.
Men det vore kanske ännu snyggare fram under TIMRÅ? Du kan ha rätt. Tänk om vi kunde få stora sponsorer som betalade för mer eller mindre reklamfria ställ... Det är sjukt snyggast. Och jag skulle avguda dessa sponsorer!