1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1884760

Sv: Apropå nånting...
Leksand krossar idag, ganska väntat. Tycker nånstans det är bra ändå.
F.ö. hade jag varit vansinnig om jag vore Växjösupporter och tvingades lyssna på Wikegårds ogenerade Brynässympatier.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja det fanns ju en och annan orolig själ härinne som ifrågasatte våran insats efter att Oskarshamn slog Leksingarna komfortabelt senast. Kan bara tala för mig själv att det var en riktigt seg tillställning och att det känns som 2 olika sporter om man jämför våran matchserie mot Leksand kontra Oskarshamns.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hur kan Leksand vinna ??. En expert sa ju att dom var överbetalda och vimsiga senast , just ja det var ju Wennerholm ....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer