Heisenberg: joo. Jag missunnar verkligen äckellaget Leksand. Så dryga. Så besserwissers. Och noll koll va ödmjukhet är. Leksand är som ett andra Danderyd, Lidingö, Östermalm. Ett lag som egentligen lever bara på gamla meriter sen 70 talet. Och utan den där handsken (Ejendahl) skulle laget vart en medelmåtta. Det där jävla laget ska harva i nedre regionerna. Shl pamparna skulle ju älska att få upp Skitland. Pga.. ni vet varför! Älska TIMRÅ
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.