Rip Kirby: Alltid rött, alltid rätt!
Inlägg: 1886037
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Sputnik: Bra tryck i hallen, vi ska ta 3 poäng, vi ska upp igen rullar. Ekoxarna kör mest orange/svarta flaggor ljudlöst.
Faan vad orange passar illa på ett hockeylag. Känns mera som en innebandy färg..
Faan vad orange passar illa på ett hockeylag. Känns mera som en innebandy färg..
+ 2