Miro Salar alltså... Det var som fan.
Inlägg: 1887146
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
{Kattgubben "Miro Salar alltså.. Det var som fan. "}: Till vad då?
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Snabba 1.a pass i egen zon
o kontra. ..
haukeland...upp ett snäpp i sista
o kontra. ..
haukeland...upp ett snäpp i sista