1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1888425

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
{3627}: ”oj oj oj vad många direktskott, vilket bra powerplay” säger dom i studion, ja det är ju inte så konstigt när vi spelar med världens minsta box. Varenda skott är ju livsfarligt.

Tänker inte jinxa men jag tror inte vi är mogna för SHL-spel. KHK är större, starkare, smartare, bättre tränade och mer disciplinerade. Har vi ens fått ett skott på mål än? Å andra sidan, det är hockey vi talar om. Minns en match förra gången vi var i elitserien då vi åker till Jönköping med 10 juniorer och en reservmålvakt och vinner med typ 0-1 med 50 skott motade.

Snyggt Gallo!! Hoppet lever :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer