Jåkkinen: oki såg inge bra så därför jag fråga 😊 ah kändes som ni fick tbx för onödiga utvisningen med enkel utvisning och flytmål. Som att matchen börja om. Men alltså fortsätter ni såhär och khk är lika darriga vinner ni och går uop.
Edit: och minimera misstagen så har khk inget att gå på
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Edit: och minimera misstagen så har khk inget att gå på