Ärligt talat tog jag inte illa upp det minsta. Vilket antagligen kan avläsas längre ner härinne. Andra blev dock sura och Olle nämnde Skåne varpå jag undrade om klubbtillhörighet. Inte värre än så från min sida. Jag uppskattar den norrbottniska folksjälen. 🙂
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ärligt talat tog jag inte illa upp det minsta. Vilket antagligen kan avläsas längre ner härinne. Andra blev dock sura och Olle nämnde Skåne varpå jag undrade om klubbtillhörighet. Inte värre än så från min sida. Jag uppskattar den norrbottniska folksjälen. 🙂