Kulltorp: Helt slut nu när man kommit hem! Förhoppningsvis piggar en segeröl upp en🍺😀👍Men vilken fantastisk match. Vilka krigare💪! En av härligaste och mest spännande matcher man bevittnat på väldigt länge. Och Olofsson linan riktigt heta. Persson ständigt hot o Gallo sliter hela tiden och Olofsson har på ett remarkabelt sätt kommit tillbaka! Riktigt kul att se dessa. Man är redan nu nervös inför fredagens rysare. Kan bli en klassiker! Ge oss första målet o vi tar det!💪 Hockeygudarna kan bara inte neka ett lag som Timrå att få komma till SHL!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
En av härligaste och mest spännande matcher man bevittnat på väldigt länge.
Och Olofsson linan riktigt heta. Persson ständigt hot o Gallo sliter hela tiden och Olofsson har på ett remarkabelt sätt kommit tillbaka! Riktigt kul att se dessa.
Man är redan nu nervös inför fredagens rysare. Kan bli en klassiker! Ge oss första målet o vi tar det!💪
Hockeygudarna kan bara inte neka ett lag som Timrå att få komma till SHL!!!