1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1890150

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Kerstin_k: Så du menar alltså att du lyckas vara trevlig till 19.30? Det tycker jag är anmärkningsvärt bra jobbat en sån här dag 😁

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Alltså, det här är fan inte kul. 1 timme drygt till match, och jag är på riktigt spyfärdig. Sm-slutspel, kvalserie i all ära...plötsligt en walk-in-the-park. Kan inte ens kalla det nervositet. Det här är faen ett kliniskt tillstånd.

Syns på andra sidan pöjkar och töser.

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
mikenomad: Nja... Jag vet inte om mitt beteende klassificeras som trevligt just nu. Lägger alldeles för mycket tid på telefonen och läser om hockey, dricker öl och ligger i soffan.

Men jag är i alla fall inte otrevlig. Än. Det blir jag först vid 19.30.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.