1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1890470

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Ahhh, fy så in åt jävulen fantastiskt sjukt jävla bra av detta lag. Lycka i kubik! Kämpar som ska hyllas hela sommaren. Hoppas vi kan behålla en stomme av dessa hjältar och sedan krydda med kvalitet. Bästa hockeykänslan på 18 år utan konkurrens. BÄST!!

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Fantastiskt!!!! Helt underbart!!!!! Grattis allihopa!!!!!

Vilken kämpaglöd. Ett signum för Timrå.

Hockeyns finrum. Där hör Timrå IK hemma!
En lång rad av hockeylegender har kommit ur denna mylla.

SHL behöver Timrå IK.
Timrå IK är

Supportrarna. Framåtandan. Det unika engagemanget.

Spelarnas sponsring av bussresan för Supportrarna är ju helt outstanding!!

Det är en VÄRLDSNYHET och bara en våt dröm för etablerade lags suoportar i hockey fotboll etc.


Timrå IK har hjärta.

Folk älskar hjärta.

Folk älskar Timrå IK.


SVERIGE. Folkets lag är tillbaka i finrummet!

Grattis allihopa

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Grattis Timrå! Välkommen tillbaka! :D

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.