Behålla stommen i laget. #1892261 · Eddan 18x20-logogrm.jpg · 23 minuter sedan
Det viktigaste nu är att få behålla stommen i laget. Sedan behövs givetvis förstärkningar som kan producera poäng match efter match. Jag hoppas att nubben behåller flertalet spelare som Gallo, Wedin, Hardegård, Johnsson, Olofsson m fl, och förhoppningsvis få behålla Haukeland oavsett kostnad
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer