Enl. AB är Guter klar för Timrå... liksom Palmberg. Edit : Dom har tagit bort att Guter är klar. Spökskrivning?
Inlägg: 1892382
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hur man skulle kunna ställa upp just nu om man utgår ifrån rykten och potentiella nyförvärv.
Vi behöver en leeding-line. En förstacenter som kan mata guter med passningar, även bra om han kan göra några kassar själv med. Det är viktigt.
Hållander & Olofsson tycker jag att man ska matcha in med omtanke, kan vara smart att börja med dom i en 3e för att sedan jobba sig uppåt i hierarkin. Ändå ett stort steg att ta från AS till SHL.
(NY)Haugen? - Brattström
Larsson - (NY)Petersson?
Hardegård - (NY)Fälth?
Carlsson - Kinnvall
Söderberg - Drugge
Guter - (NY) - (NY)
Wedin - (NY)Komarek? - Gallo
Hållander - Olofsson - Palmberg
Boyce - Blomberg - Törnqvist
Berglund
Vi behöver en leeding-line. En förstacenter som kan mata guter med passningar, även bra om han kan göra några kassar själv med. Det är viktigt.
Hållander & Olofsson tycker jag att man ska matcha in med omtanke, kan vara smart att börja med dom i en 3e för att sedan jobba sig uppåt i hierarkin. Ändå ett stort steg att ta från AS till SHL.
(NY)Haugen? - Brattström
Larsson - (NY)Petersson?
Hardegård - (NY)Fälth?
Carlsson - Kinnvall
Söderberg - Drugge
Guter - (NY) - (NY)
Wedin - (NY)Komarek? - Gallo
Hållander - Olofsson - Palmberg
Boyce - Blomberg - Törnqvist
Berglund