Tikkare: Det fanns röda matchtröjor i alla storlekar fram till avancemanget ungefär, så dom är garanterat slutsålda. Men det borde ju ligga i klubbens intresse att snabbast möjligt fylla på lagren. Katastrof om det finns en massa köpare men produkterna är slut.
Inlägg: 1893372
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{297}: jag tänkte köpa kepa och t shirt. Styla lite i sommar. Får verkligen hoppas det kommer in snabbt.
Sv: Apropå nånting...
{297}: jag tror man medvetet tömmer shopen nu för att förnya. Hoppas detta är en av nyheterna som kommer till veckan. Nya artiklar i shopen.