1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 189367

Sv: Nya hallen - namnförslag
Knylan: Dessutom är ju en plattform bra för då fattar alla vem/vilka som är klackledare. När det är fullspikat har man ju ingen aning om vem som håller ihop det hela...

Fasta högtalare... Nja, det känns på något sätt ideologiskt fel. Då är steget inte långt till att man manar på klacken från musikgruppen eller speakaerbåset och det är tveksamt... Lite som de där "Make some noise"-tavlorna Anrell skrev om...

Finns det några roliga TIFON man kan hitta på med/på en plattform? Konfettibomber, bengaler (nåja...) etc..?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.