Puckat: Är inte Palmberg ytter? Tror fö att han passar bäst på yttern, Wedin - Olofsson - palmberg skulle kanske passa bra. Wedin/Olofsson jobbar in pucken i off-zon lägger över på palmberg som kommer med fart... Blir bra det:)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Är inte Palmberg ytter? Tror fö att han passar bäst på yttern, Wedin - Olofsson - palmberg skulle kanske passa bra. Wedin/Olofsson jobbar in pucken i off-zon lägger över på palmberg som kommer med fart... Blir bra det:)