Red Bulls: Kan inte ngn i supporterleden kontakta ngn musikkunnig som kan sno ihop en Timråhymn som alla i hallen kan sjunga på inför matchstart? Är så mäktigt när dessa hymner rullar i arenan. Skellefteå har ju en fin en tex. Det behöver ju inte vara ngt nytt. Sno ihop ngt klatschigt men mäktigt, med enkel text. Hur svårt kan det va? Jag tror det skulle ge en jäkla mäktig inramning. Har inte tom Modofjollorna en?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...