Timråpodden E: Alltså blev kanske lite fel att det skulle vara riktat till just dig, har läst på andra ställen där man håller på att klanka ner på hjälmen så blev väl ett allmänt inlägg till alla liksom.
Kul med Törnkvist förresten, har väl ingen riktig koll på han men in Nubben we trust. 😀
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kul med Törnkvist förresten, har väl ingen riktig koll på han men in Nubben we trust. 😀