Gorkyman: No offense, men varför vill ni att i princip hela laget ska stanna kvar? Förstår att ni älskar era spelare som tog er upp, men ska ni bli ett snäpp bättre måste fler kvalitetsspelare in.
Gorkyman: Gallo är klar! Kinnvall tror jag kommer stanna. Wedin kanske mer osäkert men tror o hoppas han blir kvar. Känns oerhört viktigt o skönt om det nu kunde bli alla tre! Skulle betyda mycket 💪
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...