{3627}: Ja man gillar gillar verkligens Nubbens tänk och val av spelartyper, som jag sagt innan så kommer det inte bli en dans på rosor för motståndarna att komma till NHK och plocka poäng. Våra unga lirare kommer brinna av entusiasm och kärleken till sporten hockey, inte ett lagbygge där man värvat in spelare som först och främst bryr sig om pengarna som kommer in på kontot.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer