Tycker detta va så klockrent så jag citerar: Enligt vissa är lyckade värvningar när man använder pengar man inte har för att värva redan etablerade SHL eller gärna NHL spelare. vår filosofi som grundar sig på att vi har ligans bästa sportchef är att vi värvar potential.
citat: skönt att slå underifrån - passar oss bra. Var många som hade Mike Helbers tips på näthinnan föra säsongen. Vem är först att tända vår glöd i år?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
citat: skönt att slå underifrån - passar oss bra. Var många som hade Mike Helbers tips på näthinnan föra säsongen. Vem är först att tända vår glöd i år?