OlliJanne: Då ska Gallo in och sen är det en klassback och målvakt av rang!! Eller?
Inlägg: 1896608
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2018/2019
Kulltorp: "Förstecenter" hadde väl Nubben på gång också enligt Knylans inlägg en bit ner i tråden?
+ 1