1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614705 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1896731

Sv: Silly Season 2018/2019
TD: Jag var väldigt skeptisk till att vi skrev kontraktet med Enqvist mitt i säsongen. Känns jobbigt att vi måste ha med honom till SHL nu. Platsade inte i vårat allsvenska lag. Helt omöjligt att han skulle platsa i vårt SHL-lag. Känns inte så rättvist ifall han tar en av dom 15 forwardplatserna inför säsongen. Skulle så mycket hellre se JP få förlängt då. JP är förjävligt bra på att vinna och stjäla puckar från motståndarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.