...Och hur ska vi räkna DJ-Hemp på den där västeråsmathen? Han var väl där, men fick om jag minns rätt, tillbringa spelningen på polisens ”gästisboende” innan han återbördades till bussarna efter slutsignal? Eller minns jag fel?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Han var väl där, men fick om jag minns rätt, tillbringa spelningen på polisens ”gästisboende” innan han återbördades till bussarna efter slutsignal? Eller minns jag fel?