John Cena: Lite skillnad på nån som skriver på ett forum jämfört med nån som skriver för en hel förening kan jag tycka. Det är lixom inte första gången, är väll nästan nått i varje nyhet, typ. Misstag kan ju alla göra, men detta börjar bara bli pinsamt.
John Cena: Skillnaden är väl att Otto1 skriver som privatperson på ett litet forum medan de han klagar på publicerar saker i media syfte. Trots att det finns skapligt bra rättstavningsprogram idag så ser Stor-Medias artiklar värre och värre ut. Ser de inte att det blir små vågiga röda streck under felstavade ord?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer