1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1900896

Sv: Apropå nånting...
Bigthelin: Ja om Färjestad kan ha en artikel på Hockeysverige.se angående storvinst på ca 3 miljoner så bör Timrå försöka marknadsföra sig bättre med den delen. Om 3 miljoner räknas som storvinst i media så har vi i så fall gjort en fantastisk brakvinst vilket Timrå borde stå och vifta frenetiskt om lite här och var.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Perreman: Skrev på Twitter om att det borde läggas upp en nyhet, där jag taggade både Timrå och vår vice ordförande. Det skulle fixas blev svaret :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.