Sputnik: Det är väl klart att snoop bara hade lite tråkigt, han antydde ju inte ens nån källa. Med all respekt men han har väl aldrig levererat nåt rykte med substans tidigare.
Som jag skrev tidigare. Emil Pettersson värvas som tilltänkt back.... han är ju relativt stor med!! Eller inte, man ska inte tro på alla rykten, Nubben har ju för rätt längesen gått ut med att man har full forwardssida
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer